Ruud van der Wal

Monuta

   

Mijn personal statement

“Ieder te nemen besluit moet een kans zijn om weer iets extra’s te betekenen voor de klant.”

Ik merk dat je het beste resultaat krijgt als je telkens, bij ieder besluit dat je neemt, de klant als uitgangspunt neemt. En de klant merkt dat, krijgt vertrouwen in jouw bedrijf en zal een voorkeur opbouwen voor jouw merk. Ze worden in veel gevallen ambassadeurs van jouw bedrijf!

 

Recente posts

  • Ruud van der Wal

    Men wil één ding: rust!

    Regelmatig organiseert Monuta klantenpanels. Om te achterhalen of de kijk op uit...

  • Ruud van der Wal

    De (on)zin van een uitvaartverzekering

    Als financieel adviseur bent u goed opgeleid, u beschikt over vakdiplo...

  • Ruud van der Wal

    De financieel adviseur: het nieuwe vertrouwensinstituut!

    Tijdens het laatste SEH lentecongres in Nieuwegein was ik getuige ...

  • Ruud van der Wal

    Hypotheekadvies versus uitvaartadvies: ze horen bij elkaar!

    Ik heb in mijn leven een paar keer mogen verhuizen en ik moet zeggen: ik vind he...

  • Ruud van der Wal

    Nederland is een rijk land, of niet…?

    Een verontrustende tendens Laat ik vooropstellen dat we ons in dit land geluk...

  • Ruud van der Wal

    Praten over uitvaartwensen

    Rood en geel zijn mijn favoriete kleuren. Niet omdat ze me nou zo goed staan, ma...

  • Ruud van der Wal

    Iedereen heeft recht op een mooi en waardig afscheid. (zoals de overledene zelf heeft vastgelegd)

    Bij Monuta weten wij uit ervaring dat helaas niet iedereen een mooi laatste afsc...